HCH przerywa emisję

hch

Audycji HCH nie będzie w jesiennej ramówce Trójki. Czyli nie wracamy po letniej przerwie. Po 13 latach wspólnego nadawania znów jesteśmy poza anteną, z odrobiną dodatkowego czasu dla siebie, z którego spożytkowaniem na pewno damy sobie radę. Nie jest to dla nas pierwszy raz – przypominamy, że HCH narodziło się w Radiu Bis (później Czwórka, wtedy pod dyrekcją Kamila Dąbrowy), by w 2007 roku stamtąd wypaść i trafić do Trójki (wtedy pod dyrekcją Krzysztofa Skowrońskiego), gdzie przygotowywaliśmy audycję najpierw w postaci czterogodzinnego bloku raz na miesiąc, później raz na dwa tygodnie przez dwie godziny, a wreszcie raz w tygodniu. Powroty w różnej postaci są więc możliwe i nie jest to definitywne pożegnanie, będziemy się zastanawiać co dalej.
Sytuacja zasługuje jednak na to, by podziękować wszystkim tym, którzy okazywali nam życzliwość na obu antenach Polskiego Radia, realizatorom, a właściwie wyłącznie realizatorkom, które z nami pracowały, przede wszystkim jednak dziękujemy słuchaczom, którzy zarywali z nami noce, przysyłali maile i komentowali program. Pamiętajcie, że znikamy jako audycja, ale nie jako duet. Możecie nas stale usłyszeć w radiowej Dwójce w paśmie Letnia noc (za dwa tygodnie – Nokturn) w każdy czwartek po 23.00. W najbliższej audycji Bill Orcutt. Jesteśmy też regularnie – głosem – w tyskiej Mediatece Aukso, także przy okazji nowego cyklu koncertowego.  A na niniejszym blogu znajdziecie playlisty z ostatnich siedmiu lat, reszta w archiwum na hch.blox.pl.
Do usłyszenia!

PS Dodatkowa informacja dla zainteresowanych: Kolonie Francuskie, czyli – ostatnio – francuska piątkowa Tonacja red. JH również za burtą.

(fot. Grzegorz Śledź/PR2)

15 uwag do wpisu “HCH przerywa emisję

  1. Wielka szkoda, zawsze wyczekiwalem Waszej nocnej audycji, ktora ponad wszystko wybijala sie w Trojce. Pozostaje zatem Letnia Noc i czekac, az wrocicie Panowie do Trojki! Pozdrawiam

  2. jest mi ogromnie przykro, bo HCH była jedną z moich ukochanych nocnych – i nie tylko – audycji i wielką muzyczną inspiracją. nie wiem co napisać, poza tym, że znowu ktoś gdzieś mi odebrał kawałek mojej rzeczywistości. dziękuję za HCH i mam nadzieję usłyszeć Panów w lepszych czasach.

  3. Przykre to, bo i audycja zacna i powód nieobecności lichy. Trójka na tym straci, tak jak wiele straciła pozbywając się Kolonii. Towarzysko niezbyt jesteśmy blisko z kolegąod samego H, ale z uznaniem piszę o jego audycjach, nikt mnie nie posądzi o kolesiostwo. Zwłaszcza Kolonie nawiązywały do TRÓJKOWEJ tradycji i dorobku Basi Podmiotko. Tradycja, ale i powiew nowości. Trudno znaleźć taką trójkową audycję na innych antenach. Gdybym był dyrektorem, broniłbym zwłaszcza Kolonii, ale też i HCH, jak niepodległości. Pomyślałbym też o słuchaczach, których nie obchodzą różne wewnętrzne regulacje korporacyjne.

  4. Pingback: 132 premiery płytowe września | Polifonia

  5. Jest mi bardzo przykro. To kolejna nie-dobra zmiana w Polskim Radiu.Najpierw padł mi Danzig i ”magazyn-metafizyczno-rewiowy czyli Dwa Atomowe Bliźniaki” Jarka Janiszewskiego i Jarka Ziętka, a dziś przyszła kolej na HCH. Zabrano mi moje dwie ukochane audycje,z którymi zdążyłem się bardzo zżyć…aż chce się wyć…na szczęście jeszcze nie do pustego radia…Dziękuję obu redaktorom za najlepszą audycję muzyczną w eterze,jaką miałem przyjemność kiedykolwiek słuchać. Otworzyliście mi uszy bardzo szeroko, na muzykę,której sam prawdopodobnie nigdy bym nigdzie nie znalazł. Ale w eterze nic nie ginie,na pewno nie pamięć słuchaczy…Trzymajcie się!

  6. i czego ja teraz będę słuchał w pracy? wasza audycja sprawiała, że robota była ciut mniej nieznośna przez te dwie godziny. no nic. do usłyszenia w lepszych czasach.

  7. mam prawie piecdziesiatke….TROJKA ułatwiała mi poszukiwanie nowej muzyki, czegos do daje mi kopa, radosc i jest odpoczynkiem od rzeczywistosci . HCH było jedna z moich ulubionych audycji. do usłyszenia w przyszłosci. niekoniecznie w Trojce

    I DZIEKUJE……

  8. Wielka, wielka szkoda. Dużo niedobrego dzieje sie w Trojce. Cóż, podobnie jak za Panem Wojciechem Ossowskim, podaze za Waszym duetem do Dwojki.

  9. Bardzo smutna wiadomość, nie spodziewałem się, że akurat HCH może wypaść z ramówki. Była to jedna z niewielu audycji trójkowych, która odkrywała przede mną coś nowego i inspirowała do poszukiwań muzycznych. Prowadzący to klasa sama w sobie. Wielkie dzięki Panowie za ostatnie lata i mam nadzieję, że do szybkiego usłyszenia.

  10. Szkoda 😦 nauka po nocach już nie bedzę taka sama. Zawsze przyjemnie było posłuchać muzyki oraz kultury z jaką była ona przedstawiana. Do usłyszenia!

Skomentuj

